Saturday, November 5, 2011

~~bantal busyuk kesayangan aku~~

hyep...assalammualaikum..  ary nie aku na cite sal bantal bushuk kesayangan aku..hehe comeyl kan...name dye STAR..ape yg wat kan STAR aku nie special coz dye acik senyum je at aku.. x kire la aku marah dye ke nanges depan dye ke pukol dye ke..dye tetap senyum...kalau aku tengh epy dye laa yg ak pelok...lau aku tenga sedey aku slalu kongsi kesedihan aku nie at dye..ble aku tengok muke dye sejuk sket aty aku nie...rase  cam sume masalah aku tuh ilang..kalao la aku ley idop kan STAR aku nie..da lme da aku wat.. aku nak sgt denga dye cakap yang dye syg sangat at aku<<gile suda>> haha tp sume tuh x mungkin kan..cam dak kecik je aku nie..hehe tapi lau skali skale pikir cam nie x pe kan???hehe  ape yg membuat kan STAR aku nie jadi lbey special adalah kerane STAR aku  ne wane pink..hehe lagi menyemarak lah aku nye sayang at dye...hehehe ape yg boley aku cakap aku syg sgt at STAR.. I LEV U LAH..mmmmmuuuuuaaaaaahhhhhhh 

No comments:

Post a Comment