Friday, November 4, 2011

my bestie











hyep.. :) dis time aku na knal kan korank nan my bestie at  university aku.. kite  mule dari kiri k.. yg pertame nme dye LIYANA HALIM<yana> dye nie la yg paling rapat nan aku...kalao aku na dye da begabong teramat lah dasyat effect nye..haha  sng cite  aku nan yana nie suke gelak , nanges ,kenekan org, loye burok n byk lagi same2..hehe  2nd one nme dye NUR HAFIZAH <pija> dye nie special case skit.. hehe sory la PIJA...aku terpakse cite sal ko ok.. :) hehe PIJA nie mengalami masalah lidah pendek... ape yg dye sebot sume nye comeyl..haha eg:macam jadi masyam..haha lagi 1 prangai dye..time tenga makan mmg jangan arap la dye na becakap..hehe 3rd  one nme dye SHARIFAH NAJIHAH NAWWAR<sha> dye nie plak hobi dye suke sgt MERENGEK...sory la sha..aku kene jujo..haha sehari lau dye ta merengek mmg x sah.. dye nie pon kaki loye burok gak..haha  aku tak tau la nape orang cakap muke dye sombong..in fact kalao korank da knal nan dye baru korank tau k..cam pepatah inggeris ~dont judge a book from its cover~  kite kne tgok dulu isi2 yg ade d dalam nye dulu ok.. :) 4th one tuh sti la aku..hehe ta paya la cite sal aku.. laen kali ok  :)  n de last one nme dye FARAH NAEEMAH<fara> dye nie klaka sket..prangai dye matang tapi satu je  kecacatan yg menjadi  bahan tok aku kenekan dye...sore dye cam budak kecik..haha na mara org macam nak  curah kan kasih sayang..haha  besides dye nie  lah otak yg paling gelige antare kitorank sume...hehe  kawan nan dorang wat kan idop aku lebih bermakne ~x de la bermakne sgt, ayat manis saje~haha  de truth is aku syg dorank sgt2...time aku susa ke senang ke dorank tetap ade nan aku... dorank nie sume pelengkap dalam idop aku..jgn dorank bace suda..nnty riak plak..haha stakat nie tu jela yg aku mmpu cite sal mmbe kesayangan aku nie.. :) t  aku cite lagi ok..see yaa

No comments:

Post a Comment