Friday, November 4, 2011

mylapinky stuff


heyloww :) mishh me?? hehe prasan suda.. now i wanna talk bout my fev color.. korank tgok gamba at atas tuh pon korang da tau kan ape color  yg aku suke...hehe  PINK sememang nye fev color aku..boley dikate kan  hampir sume barang-barang aku wane pink...aku ta tau ape yg wat kan aku suke sgt nan wane pink nie...yg pasti bile aku nmpak je bnde2 wane pink aku  naek gile..haha at atas tuh baru skit barang-barang pink yg aku tunjok...lau nak diikodkan nak je aku kua kan sume..disebab kan tahap kemalasan aku tok mengemas balek tuh tggi hanye yg di atas tuh je la yg mmpu aku tayangkan at korang...kalao korank na tau aku nie ade 1 prangai pelik..hehe tiap kali aku nmpak sape2 yg ade/ memiliki barang2 wane pink tahap kejelesan aku meningkat mendadak gile...haha aku da cube kawal tapi x boley laa...dari segi pakaian aku x minat sgt na pkai wane pink...kalao aku bli baju wane pink aku bkan nye pkai pon..aku pon ta tau knape.. pade sape2 yg minat wane pink cam aku n tersangat lah taksub make sure lau korang jalan jgn sampai tersempak nan aku..takod nnty abes sume barang-barang korank aku rembat..haha ~terambil suda~ jgn jeles ok.. :) 

No comments:

Post a Comment