Friday, November 4, 2011

just bout zera



name aku nur zahirah.. mmbe2 aku panggil aku zera.. aku nie jenis yang suke sangat becakap.. hehe kalau korank na tau aku nie kalau da becakap mmg susa na diam...aku seda yang aku nie suke becakap <memekak> since aku skola tadika sampai laa aku masok university..hehe dalam banyak-banyak tabiat aku...tabiat bercakap nie la yg susah sgt aku nak ubah...every year aku nye AZAM BARU ~na kurang kan bercakap~ tapi ta pena menjadi..hehe  slain pade bcakap aku nie  jenis yg mmg tak reti ddok diam...ble aku ddok diam rse panas je bontot aku nie...so bagi menyejukkan bontot aku nie aku kaco orang..hehe memang malang la sape yg kene kacao nan aku...aku ta pena peduli org tuh aku kenal ke x...kalao aku rase aku na kacao...aku kacao je laa....sape yg pena kne tuh aku mitak maap k..~~hehe~~ jgn mara yee... tuh baru sikit je..banyak lagi yg korank kne tau.. tabiat aku yg seterusnye~~jengjengjeng~~ suke kenekan orang...aku kene kan orang bukan sebab aku mara or dengki... tapi just for fun ok...bkan mmbe2 je aku kne kan...kadang2 ngan lecturer2 aku pon jadi mangse..haha sory la ye miss...tahan je laa...hehe aku nie paling ta suke dikongkong...bile aku rase terkongkong aku mule la na mmberontak...bukan niat aku na mmberontak..tapi setan acik bisik at tlinge aku...haha no wonder la aku jadi cam nie...senang cite aku nie PERAMAH, CERIE , N SENANG TOK KORANK NAK WAT KAWAN..~~prasan suda~~lets talk bout persahabatan:dalam hidop aku persahabatan nie adalah perkare yg paling aku jage...aku paling tak suke dikhianati n mengkhianati.. bile someone tuh da jadi mmbe aku otomatik korang da brade at dalam aty aku...aku sgt lah sayang mmbe2 aku..aku lbey sanggop hilang balak dari ilang mmbe..so pade sape2 yg nak kapel nan aku jgn la ko nak suroh aku pilih antare ko n kawan aku..coz jawapan yg aku akan bg nnty wat kan ko nyesal ok.. :) cukop lah sampai sini dulu...t aku cite ag ok....



Lmfao - Sexy And I Know It

No comments:

Post a Comment